27/04/2018

28 empreses han col·laborat aquest Sant Jordi amb la campanya ‘Una rosa per una causa’

Un total de 28 empreses i entitats han col·laborat amb la campanya Una rosa per una causa. Gràcies a la seva participació amb la compra de les roses solidàries, s’han recaptat 4.357,90€ d’un total de 10.993€ destinats als projectes de la Fundació IReS.

Va ser el passat dilluns 23 d’abril quan es van repartir més de 1000 roses als llocs de treball de diverses empreses de Barcelona que, a més de participar en aquesta tradició tan especial, també han contribuït a impulsar una acció solidària.

Gràcies a aquesta iniciativa, i a totes les empreses que hi ha col·laborat, podrem continuar amb la nostra tasca, donant suport i atenció a persones famílies en situació de vulnerabilitat de la Fundació IReS.

Amb la col·laboració de totes les persones que han fet possible aquesta campanya , entitats i empreses, enguany reivindiquem encara més que #TotsSomLlegenda!

Majestic Hotel & Spa Barcelona, Bouquet, Facultat de Comunicació Blanquerna – Universitat Ramon Llull, Festival Iberoamericano de la Comunicación Publicitaria El Sol, 22@Network, ASESORIA SAINZ DE BARANDA S.A.P., Birchman Group, CARBUROS METÁLICOS, Clece SA, Cementiris de Barcelona S.A, Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya, COLEGIO FARMACÉUTICOS, Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona, COMANSI, Felca Servicio SA, FOMENT DEL TREBALL NACIONAL, Green Planet, Grupo ICA, Informatica el Corte Inglés, Innovat Hotels SL (Twentytu), KNOWLEDGE INNOVATION MARKET SLU, Lab. Oliver-Rodés, Levante Capital, Pasiona Consulting SL, SIGMA Gestión universitaria, AIE, VELTIA, Vistaprint.