28/03/2019

Innovar en execució penal convertint els professionals en agents de canvi

La Natàlia Valenzuela, Directora de la Fundació IReS i membre de la junta directiva d’ECAS, reflexiona en un article d’opinió al Social.cat sobre les oportunitats d’innovació en l’àmbit de justícia, concretament en l’execució penal.

En el context de la primera Fira d’activitats i bones pràctiques en l’execució penal de Catalunya, que ha fet palès els avenços en matèria d’atenció dins d’aquest sistema, la directora de l’entitat afirma que l’esperit innovador i transformador prové de la necessitat dels professionals del sector i de la ciutadania en general de reinventar-se i reinventar-ho tot.

Promoure l’intercanvi de coneixement entre els professionals de l’àmbit i altres operadors implicats en el sistema penal ha permès poder apropar realitats, compartir experiències, problemàtiques, neguits i anhels entre els diversos agents professionals implicats i la ciutadania –en ser un espai obert amb ressò mediàtic.

Llegeix l’article sencer.