20/02/2019

ADAMO col·labora amb les “beques Click” creant el seu propi repte

Repte Adamo: els treballadors i treballadores recapten fons i l’empresa dobla la quantitat de les seves donacions

Des que es llancés la campanya Repte 22 amb l’objectiu d’aconseguir 22 beques per a joves del Projecte Click de la Fundació IReS, ja són cinc empreses del districte 22@ les que han col·laborat amb la iniciativa. La darrera col·laboració ha estat de l’empresa de telecomunicacions Adamo.

Més enllà adherir-se a la campanya, van proposar una manera diferent de col·laborar: tot el que es recaptés per part del personal, l’empresa ho doblaria per a realitzar la donació total a la Fundació IReS. Els treballadors i treballadores d’Adamo han fet tant seu el concepte de la iniciativa que han creat el seu propi nom, anomenat el “Repte Adamo”.

Gràcies a aquesta acció interna, l’empresa del 22@ ha recaptat més de 2.000 euros que aniran íntegrament destinat al finançament de beques que permetran a nois i noies del Projecte Click continuar amb el seu recorregut formatiu durant un curs escolar.

Actualment, adolescents i joves en situació d’exclusió social es troben amb diverses dificultats per a desenvolupar un procés formatiu de qualitat. Tant ells com les seves famílies han de fer front a unes despeses que sovint no poden assumir, fet que dificulta encara més l’accés a una oferta formativa que els permeti sortir d’aquesta situació de vulnerabilitat.

Des de la Fundació IReS com a entitat que presideix la Comissió de Responsabilitat Social Corporativa al 22@, junt amb el 22@Network, hem desenvolupat el projecte Repte 22 adaptat a les necessitats dels joves per impulsar i potenciar les seves habilitats socials a més de descobrir totes les seves capacitats. Perquè la situació econòmica dels joves i les seves famílies no hauria de ser un obstacle en el seu desenvolupament.

Gràcies a tot l‘equip Adamo per aquesta iniciativa i a totes les persones i empreses que han col·laborat amb el Repte 22, un repte que permetrà als joves optar a un futur més ple d’oportunitats.

Reto Adamo

Reto 22 (2)