18/12/2014

Bon Nadal i Feliç 2015!

2014 ha estat un any intens, apassionant  pel protagonisme que des de la societat civil hem tingut en la defensa dels drets democràtics, socials i de suport a les persones i famílies més desfavorides, ja sigui aquesta defensa mitjançant la incidència política o bé donant suport professional a aquelles persones que ho necessiten en el dia a dia de la nostra activitat.

Hem comptat amb un grup de persones voluntàries que aporten el seu temps per ajudar-nos a ajudar i a ajudar de forma més eficient, amb millors eines.

Com cada any, els nens i nenes del Casal en Família van fer les seves felicitacions de Nadal: unes felicitacions plenes de màgia, imaginació i esperança.  La guanyadora, que va ser escollida pels nostres seguidors de facebook, ha sigut la felicitació de l’Antonio.

A tots i totes, Bon Nadal i que el 2015 ens doni molta força per seguir el camí començat.

Montserrat Tohà, Directora de la Fundació IReS