10/04/2019

Cultura en família: per la igualtat d’oportunitats

Busquem famílies amb ganes de compartir moments i activitats culturals amb d’altres que habitualment no hi tenen accés

El passat 6 d’abril, va tenir lloc un dels primers actes per a presentar aquesta campanya a l’Auditori de Barcelona, on van assistir més de 900 persones per gaudir del concert L’OBC balla Ravel en el marc dels Concerts en família que ofereix l’espai de música, seu de l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya.

La Fundació IRES, en col·laboració amb Apropa Cultura i l’Auditori, impulsa una iniciativa per facilitar l’accés a la cultura de famílies que es troben en situació de vulnerabilitat.

Per la igualtat d’oportunitats, busquem famílies amb ganes de compartir moments i activitats culturals amb d’altres que habitualment no hi tenen accés.

El programa d’Apropa Cultura és una xarxa de teatres, auditoris, museus i festivals que s’uneixen per facilitar l’accés a la cultura a les persones vulnerables i en risc d’exclusió social.

IMG_4049 IMG_4019 IMG_3868 IMG_3428

Fotos de Bertailacamera

Perquè uneix, enriqueix i crea vincles…Vols compartir l’experiència de la cultura amb altres famílies?

fundacio@fundacioires.org

www.fundacioires.org