27/06/2017

El Concert de Rock Solidari d’IReS recapta 800€ per activitats d’estiu d’infants i adolescents

El passat diumenge 25 de juny, Fundació IReS va celebrar el primer Concert de Rock Solidari  a Terrassa per recaptar fons per a les activitats d’estiu d’un grup d’infants i joves que actualment s’atén a través dels serveis per a la infància de l’entitat.

En total, amb aquest esdeveniment s’han recaptat 800 euros destinats a cobrir les despeses d’estada a una casa rural amb esports d’aventura per a infants i adolescents  de la Fundació IReS. L’entrada al concert suposava un donatiu de 5€, amb el qual entrava una consumició i un número per al sorteig d’un passeig en helicòpter per la ciutat.

A la cita hi van acudir més de 120 persones, entre terrassencs, amics d’IReS i amics i simpatitzants del rock. La majoria, coneixent la raó d’ésser del Concert Rock Solidari, va decidir comprar el tiquet-donatiu per sumar-s’hi a la causa: “un concert per a tu, un estiu inoblidable per als infants”.

En un moment de la nit el concert es va aturar per donar pas al sorteig del vol en helicòpter, amb la participació d’una mà innocent que va nomenar el guanyador: un dels assistents al concert. Un motiu més per a celebrar i compartir.

La celebració d’aquest concert va ser possible gràcies a la implicació i la col·laboració de l’Associació Veïnal La Cogullada,  l’empresa Factor 4, Olaz Helicòpters  i als grups musicals FACK i Fuego Cruzado; a més del personal implicat de la Fundació IReS i de tots els que han hi han aportat el seu gra de sorra tot i no poder assistir al concert.