27/04/2017

El Grupo ICA col·labora amb el Noparo.org amb un taller sobre Apps

El passat 12 d’abril, l’empresa Grupo ICA va rebre a un grup de joves del Projecte Click per oferir un taller monogràfic sobre el món de les Apps. Aquest taller ha format part del Noparo.org, la iniciativa d’RSC que la Fundació IReS porta a terme juntament amb el 22@Network.

El Grupo ICA és una empresa proveïdora de solucions en tecnologies d’informació i comunicacions amb més de 30 anys d’experiència en el districte. L’Àngel Díaz, expert en desenvolupament de negoci en mobilitat, va ser el formador de l’activitat.

Què són les Apps? Com s’utilitzen? Seria possible un món sense elles? El formador va explicar als joves la rellevància que avui dia tenen les aplicacions informàtiques a la nostra vida. A raó de la proximitat que tenen amb les noves tecnologies, ells van poder respondre a aquestes plantejaments aportant el seu propi coneixement “de camp” sobre quins són els jocs i aplicacions d’última tendència i quins ja han perdut força dins del mercat.

Aprofitant la seva característica comuna de nadius digitals, l’expert del Grupo ICA, va animar els joves a explorar totes les possibilitats que ofereix el món de les aplicacions i a desenvolupar les seves pròpies idees dins aquest àmbit. Aquesta percepció és essencial per al Click, on els nois i noies aprenen que s’han d’escoltar a si mateixos, fer cas de la seva imaginació per no fer les coses sempre igual.

Tanmateix, el formador va insistir en la perseverança i  la il·lusió que ha d’haver darrere de qualsevol objectiu creatiu i emprenedor i va presentar el cas del joc Angry Birds amb el qual, els seus joveníssims creadors van haver de realitzar fins 50 prototips diferents fins trobar la fórmula que faria d’aquesta aplicació tot un èxit.

Els joves del Projecte Click representen una generació totalment integrada i oberta  a les noves tecnologies. Amb tot el seu potencial i imaginació i l’empenta de l’orientació professional  d’empreses com el Grupo ICA, qui els podrà parar?

Gràcies al Grup ICA, especialment a l’Àngel Díaz i a la Laura Salvans, per facilitar i posar el seu coneixement a l’abast dels joves i per la seva iniciativa de participar en aquesta activitat de Responsabilitat Social Corporativa (RSC).

Si ets una empresa i vols ser part la iniciativa Noparo.org per generar un canvi social real en el districte, contacta’ns a fundacio@fundacioires.org