14/02/2019

El recordatori del Projecte Fils per al 14 de febrer: “La millor relació és amb tu mateix@”

Aquest 14 de frebrer, Dia dels enamorats, el Projecte Fils llença un missatge d’amor per a totes les persones: la millor relació que pots tenir, és amb tu mateix@. Perquè per establir relacions saludables, hem de treballar prèviament la nostra autoestima, l’equip de professionals del projecte de la Fundació IReS ha elaborat una recepta especial per realitzar-ho. Tothom pot adquirir aquests ingredients i ja adverteixen que es necessita temps, paciència, cura i molt d’amor perquè vagi sortint bé.

Si la recepta no surt, prova una i altra vegada… I no tinguis por a demanar un cop de mà!

Pot ser, també us interessarà saber com trencar amb els 7 mites de l’amor romàntic. Una reflexió molt necessària per desfer-nos d’idees preconcebudes i limitants sobre el que han de ser les relacions d’amor, l’estima i la vida en parella.

El Projecte Fils està obert a tothom qui ho necessiti i en vulgui parlar (escriu-nos a fils@fundacioires.org o truca’ns al 93 486 47 50).

Aquí et compartim la recepta perquè puguis començar avui mateix!

Projecte FILS Infografia 14F