1/03/2017

El sector turístic renova el seu compromís amb l’Hotel Invisible

El 97% de les empreses turístiques adherides fins ara a l’Hotel Invisible, renoven el seu compromís amb la campanya per al 2017. Una molt bona notícia que permetrà seguir treballant per acabar amb les nits d’insomni de la ciutat.

D’entre les opcions de col·laboració més ben acollides pels hotels es troba l’Euro per Habitació. Pel 2017 s’ha presentat una nova modalitat de donació, l’Euro per Factura, una opció que permet implicar directament al turista aportant el seu gra de sorra a la ciutat que l’ha acollit. Aquesta novetat ha despertat molt d’interès entre els hotels i alguns ja han començat amb la seva implementació. L’experiència fins al moment revela una molt bona rebuda per part dels turistes allotjats en aquests hotels.

Des de l’inici de la campanya, el sector hoteler de la ciutat, de la mà del Gremi d’Hotels de Barcelona, s’ha abocat a la causa de l’Hotel Invisible, mostrant el seu compromís amb l’entorn social més directe i implicant-se en les problemàtiques de la ciutat. Aquest impuls va fer possible que, durant el 2016, 281 famílies rebessin atenció social, psicològica i educativa a la Fundació IReS.

El 100% dels fons recaptats van destinats a 4 projectes de la Fundació IReS dedicats a ajudar a famílies i persones en risc d’exclusió social: Aferra’t, Casal en Família, Fils i Click.

La campanya seguirà activa durant tot el 2017, i tothom que ho vulgui, empresa o particular, podrà fer la seva donació a través d’aquesta web:  www.hotelinvisible.org.

Gràcies a tots els hotels que seguiu recolzant l’Hotel Invisible:

Abac Restaurant & Hotel Antibes, Aparthotel Silver, Axel Hotel Barcelona & Urban Spa, Barcelona Catedral, Best Western Premier Hotel Dante, Condes De Barcelona, Cram, Duquesa De Cardona, España Ramblas, Gallery Hotel, Gaudí, Grupotel Gran Vía 678, Grup Majestic – Murmuri Barcelona, Grup Majestic – Midmost, Grup Majestic – Majestic Hotel & Spa Barcelona, Grup Majestic – Hotel Denit Night & Breakfast Bcn, Grupotel Gravina, Hotel Cotton House (Gv670), Hotel España Barcelona, Hotel Monument, Madanis, Monumental, NH 1898, NH Barcelona Centro, NH Barcelona Stadium, NH Barcelona Universal, NH Belagua, NH B-Hotel, NH Ciutat De Vic, NH Collection Constanza, NH Collection Gran Hotel Calderón, NH Collection Pódium, NH Cornellá, NH Diagonal Center, NH Eixample, NH Entenza, NH Europark, NH Granvía, NH Hesperia Barri Gòtic, NH Hesperia Del Mar, NH Hesperia Fira Suites, NH Hesperia Presidente, NH Hesperia Ramblas, NH Hesperia Sant Joan Suites, NH Hesperia Sant Just, NH Hesperia Tower, NH Hotel Soho Barcelona, NH Jazz, NH La Maquinista, NH Les Corts, NH Paral·Lel, NH Porta Barcelona, NH Sant Boi, NH Sants Barcelona, NH U232 Hotel, Praktik Bakery, Praktik Garden, Praktik Rambla, Praktik Vinoteca, Splendom Suites, The Mirror Barcelona.