3/07/2017

Els mitjans de Balears publiquen sobre la constitució de la Taula Proinfància de Manacor

El passat 27 de juny, la Fundació IReS amb l’Ajuntament de Manacor, Càritas Mallorca, la Xarxa per la Inclusió Social EAPN Balears i la Universitat de les Illes Balears van presentar oficialment la primera Taula Proinfància constituïda a la Zona costanera de Manacor. Un projecte derivat del Programa Caixa Proinfància de Fundació Obra Social “la Caixa, que té com a finalitat facilitar l’atenció socioeducativa a la infància i les famílies en situació de pobresa i vulnerabilitat.

Gràcies a la gestió de l’Ajuntament de Manacor, diversos mitjans  com Ara.cat Balears, Diario de Mallorca i el Canal 4 Diario s’han fet ressò de la presentació oficial de la Taula i de l’impacte que tindrà a les comunitats on està previst la seva aplicació. El resultat d’un treball en xarxa entre entitats socials, centres educatius i altres entitats que treballen amb menors a la zona costanera de Manacor.

arabalears

diariodemallorca