2/06/2016

Els veïns de Poblenou s’aboquen a la recollida solidària

La recollida solidària de productes d’higiene i neteja duta a terme del 17 al 29 de maig al Barri de Poblenou ha estat tot un èxit. En total s’han recollit 2694 productes, el que suposa gairebé 1000 més que l’any passat, augmet principalment degut a la incorporació de nous punts de recollida respecte a 2015.

Els veïns han aportat principalment articles per a la higiene personal i infantil (gels, xampús, bolquers, pastes de dents…), i de neteja de la llar (rentavaixelles, sabó per al terra…). Tots els productes es repartiran entre les famílies del districte més necessitades i que formen part del projecte Aferra’t de la Fundació IReS.

Aquest èxit ha estat possible gràcies a la solidaritat dels veïns de Poblenou, al compromís dels voluntaris i treballadors de IReS, i a les diverses entitats del barri que han participat fent-ne difusió i actuant com a punts de recollida: Centre Moral i Cultural de Poblenou, La Peiper, Casal de Barri Bac de Roda, Escola Fluvià i Escola La Llacuna.

A tots, GRÀCIES!