9/04/2019

#FemCréixerLaLlavor: Sant Jordi solidari amb les famílies en situació de vulnerabilitat

Campanya ‘Una rosa per una causa’ de la Fundació IRES i el Majestic Hotel & Spa de Barcelona

Per setè any consecutiu, en col·laboració amb el Majestic Hotel & Spa Barcelona i altres empreses i entitats catalanes, la Fundació IRES celebra la Diada de Sant Jordi amb la campanya solidària Una rosa per una causa. En la diada d’enguany, el missatge apoderador de l’entitat social reivindica que entre tots i totes #FemCréixerLaLlavor de totes aquelles persones i famílies en situació de vulnerabilitat que necessiten d’un impuls per tirar endavant.

La Isabel i el Manuel, com moltes altres famílies de Catalunya, han passat per situacions de molta vulnerabilitat, sense tenir accés a recursos bàsics com l’alimentació, acudint a menjadors socials, o compartint casa amb altres per no poder tenir una llar pròpia. Davant d’aquesta situació, tenien molta por que els separessin dels seus fills i filles per no poder donar-los-els allò que necessitaven. Enmig del tram més espinós d’aquesta etapa, van entrar a formar part dels programes d’atenció integral a les famílies de la Fundació IRES, on van rebre l’acompanyament i eines per a construir un nou futur.

Aquest any, el protagonisme de la campanya solidària recau en la llavor de la rosa de Sant Jordi, que representa la capacitat i la fortalesa que tothom té per a superar una situació de vulnerabilitat. Tot i que a vegades no totes les persones compten amb els mateixos recursos, amb el suport adient, sempre hi ha una sortida.

Durant la diada del 23 d’abril, la campanya #FemCréixerLaLlavor estarà present al Passeig de Gràcia 68, cantonada c/València, on el Majestic Hotel & Spa Barcelona i la Fundació IRES oferiran una rosa a canvi d’una donació econòmica voluntària a tothom que s’apropi a la seva parada. La recaptació obtinguda de la venda de roses es destinarà als programes d’atenció integral a famílies en situació de vulnerabilitat de la Fundació IRES.

A més, és possible participar gratuïtament en el sorteig d’una nit per a dues persones a una suite del Majestic Hotel & Spa de Barcelona.  Entrant a la pàgina www.unarosaperunacausa.org podreu registrar-vos en el sorteig i llegir el testimoni sencer de la Isabel i el Manuel, una família que ha fet créixer la seva llavor transformant la seva vulnerabilitat en una oportunitat de canvi.

Com ja és tradició, la campanya ha comptat des d’un inici amb la col·laboració del Majestic Hotel & Spa, el Taller floral Bouquet i la Facultat de Comunicació Blanquerna – URL, dos de les alumnes de la qual han definit el concepte creatiu i dissenyat els materials gràfics de la campanya.

Us esperem el dia de Sant Jordi amb moltes roses solidàries i diversos regals i sorpreses cortesia del Majestic Hotel & Spa de Barcelona com una invitació al restaurant SOLC, un cocktail a la terrassa de l’hotel o un esmorzar al Majestic Breakfast Experience.

La llavor és l’essència de la vida.

Per a fer-la créixer en plenitud cal regar-la,

cuidar-la, donar-li amor i, sobretot, estar pendent d’ella.

www.unarosaperunacausa.org

Aquest Sant Jordi, fes créixer la nostra causa solidària!

Dimarts 23 d’abril de 9h a 20h

Passeig de Gràcia 68, cantonada c.València Majestic Hotel & Spa Barcelona