9/07/2015

IReS Balears: els nens i nenes del Programa Mentories reben el seu primer bateig de piragüisme.

El passat divendres 26 de juny, gràcies a un acord entre el Real Club Nàutic de Palma, l’Obra Social la Caixa i la Fundació IReS, una vintena de nens i nenes que participen en diversos grups del Programa Mentories del Servei d’Atenció Integral a la Violència de Gènere de l’Ajuntament de Palma, van gaudir de la seva primera experiència en piragua.

Per les rodalies del Port de Palma, els i les menors acompanyats de les seves mares van rebre en primer lloc, una classe teòric-pràctica del maneig del rem, la col·locació del cos, la respiració, en definitiva, com es navega amb una piragua. Seguidament els nens i nenes van posar en pràctica tot lo après, i van divertir-se i remullar-se, treballant en equip, i gaudint d’un esport que aporta molts beneficis.

L’activitat va superar les expectatives dels i les participants i dels organitzadors: varen ser quatre hores de rialles, amistat i bromes, que allarga i reafirma els lligams creats amb el grup; que al cap i a la fi és un dels objectius principals de la Fundació IReS: apropar a aquelles persones amb risc d’exclusió social.