24/11/2016

IReS s’uneix al Pacte social contra les violències masclistes de les Illes Balears

La Fundació IReS s’ha adherit al pacte social contra les violències masclistes que ha posat en marxa el Govern Balear i l’Institut Balear de la Dona amb la campanya Reacció, presentada avui a Palma amb la presència de la presidenta del Govern balear,  Francina Armengol, i el president del Consell de Mallorca, Miquel Ensenyat.

Amb la promoció d’aquest pacte, al que ja s’hi han adherit més de 1.300 persones i 60 entitats a través del web reaccionem.com, el Govern vol mobilitzar i implicar totes les institucions i tota la societat balear en contra de les violències masclistes, més enllà de la mera declaració institucional.

El Govern recorda que, tot i les lleis aprovades, dels esforços fets per les diverses administracions i els agents implicats en la lluita contra aquest tipus de violències, i del llarg camí recorregut, la violència masclista continua present en la nostra societat, en la qual deixa milers de víctimes, per mitjà de la representació més cruel que suposa l’assassinat de dones i dels seus fills i filles.

PDF: pla-violència-masclista