23/10/2017

L’Aferra’t present a la 3ra Setmana Apropa Cultura

El passat 20 d’octubre, i amb motiu de la 3era Setmana Apropa Cultura, aquesta entitat presentava en roda de premsa al CCCB el seu Manifest, un recull de l’ideari i reinvindicacions del programa.

En la presentació hi van participar diferents personalitats polítiques, representants d’equipaments, testimoniatges d’entitats socials i d’usuaris. Ivan López, tècnic del projecte Aferra’t, hi va participar donant testimoni dels més de 3 anys de col·laboració entre l’Aferra’t de la Fundacio IReS i Apropa Cultura, reinvindicant la importància d’aquesta iniciativa en el treball d’inclusió del seu projecte.

Apropa Cultura treballa des de 2010 per fer realitat el dret d’accés a la cultura de les persones en situació més vulnerable, reivindicant la cultura com una necessitat imprescindible de la societat i defensant una comunitat diversa i respectuosa amb les necessitats de les persones que la integren. Actualment, la iniciativa facilita l’accés de persones vulnerables o en risc d’exclusió social a experiències culturals en 93 equipaments de Catalunya.

Aferrat Apropa Cultura