19/03/2015

L’ALUMNI SOLIDARI MARÍA ANTONIA OTEROS I LA SEVA IMPORTANT APORTACIÓ A IRES

La Fundació IReS i ESADE Alumni Solidari treballem plegats en un projecte comú que representa una gran oportunitat.

La María Antonia Oteros és la voluntaria que col·laborarà amb la Fundació IReS i la seva aportació serà molt important per a la nostra Fundació. La María posa al servei de la Fundació IReS “les meves capacitats, creativitat i temps del que disposo”.

En quina organització vas a col·laborar?

Aquest any, juntament amb la resta de companys de l’equip, col·laboraré amb la Fundació IReS, una entitat amb una llarga trajectòria que treballa facilitant atenció social, psicològica i educativa a col·lectius especialment vulnerables per la seva situació d’exclusió o de risc.

Què destacaries d’ella?

Destacaria especialment la seva voluntat, esforç i entusiasme per incidir de forma positiva en els seus àmbits d’actuació, amb la intenció de prevenir, atendre i millorar les situacions de risc social, violència o desemparament. I ho fan des del treball directe amb els col·lectius més desfavorits, però també des de la sensibilització i la formació, per donar visibilitat a aquestes situacions i trobar solucions.

Què t’uneix a aquesta organització? (Sector, valors, experiència passada ..)

M’uneix l’interès per les àrees de treball en les que incideixen i comparteixo la seva filosofia de prevenció, atenció, formació i sensibilització de la situació de les persones o col·lectius en situacions de risc i exclusió social.

Descobreix més sobre què destacaria d’aquest nou projecte i què la va motivar a ser voluntari d’Alumni Solidari.

Llegeix l’entrevista completa aquí