23/05/2018

Molt a fer. Molt per explicar: Nova Llei de Protecció de Dades

A la Fundació IReS volem seguir en contacte amb tu perquè encara tenim molt a fer i molt per explicar.
Hem adaptat les nostres condicions d’ús al nou reglament de protecció de dades personals (RGPD), i necessitem que renovis el teu consentiment per tal de seguir enviant-te el nostre Butlletí de Notícies.

Per seguir rebent les nostres notícies aquí: http://eepurl.com/duFi3f

En cas que no ens feu arribar el vostre consentiment abans del proper 25 de maig, les vostres dades s’eliminaran del fitxer “Amics de l’IReS”. Podeu retirar el consentiment en qualsevol moment enviant un correu electrònic a comunicacio@fundacioires.org

El proper 25 de maig de 2018, s’aplica el Reglament General de Protecció de Dades (Reglament (UE) 2016/679). A partir d’aquest moment, deixen de ser vàlids els consentiments tàcits per tractar dades personals.

ON GUARDEM LES TEVES DADES?

Les teves dades personals estan incorporades al fitxer “Amics de l’IReS” responsabilitat de la Fundació IReS (Av. de Roma, 157 – 2n  08011 Barcelona) que té la finalitat de gestionar el butlletí i les relacions públiques de l’entitat.

FINALITAT

Mantenir la teva relació amb la Fundació IReS als efectes de gestionar el butlletí i les relacions públiques de l’entitat.

ELS TEUS DRETS

Pots exercir els teus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició al tractament i sol·licitud de limitació, adreçant un escrit a la Fundació IReS (Av. De Roma, 157, 2n, 08011 Barcelona) o per email a comunicacio@fundacioires.org, indicant clarament quin/s dret/s exerceixes.

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES

Legitimació: consentiment de la persona interessada.
Destinataris: administracions públiques, entitats organitzadores dels actes, entitats del Tercer Sector Social, persones jurídiques i persones físiques.

Gràcies per la teva confiança.

Fundació IReS