18/04/2018

Quan el disseny es posa al servei d’una causa solidària

Sílvia Aubert i Blanca Recasens, les guanyadores de la 5ª edició del concurs Una rosa per una causa

Des de que sortís guanyador el disseny de la campanya Una rosa per una causa el passat 12 de març,  el clam de #TotsSomLlegenda no ha deixat de fer-se ressò per totes les xarxes d’IReS. Alguns mitjans, fins i tot, també s’han unit a la crida solidària de la Fundació IReS, que aquest any reivindica que tots som protagonistes de la nostra història. No calen princeses ni cavallers amb espases per a ser llegenda perquè cada dia tots tenim somnis i reptes a superar.

Per això, aquest Sant Jordi no hi ha una  única història darrere de la llegenda tradicional. En trobem de moltes.

I darrere del disseny visual d’aquesta campanya, trobem  la Sílvia Aubert i la Blanca Recasens.  Aquestes dos alumnes de la Facultat de Comunicació Blanquerna – URL (Universitat Ramón Llull) han estat guanyadores del concurs de disseny gràfic de la campanya de Sant Jordi promoguda pel Majestic Hotel & Spa Barcelona juntament amb la Fundació IReS.

Molts protagonistes i moltes històries diferents. El disseny de les alumnes de la Blanquerna s’inspira en la tasca que la Fundació IReS duu a terme cada dia, treballant en l’atenció integral a les famílies i les persones en situació de vulnerabilitat, perquè puguin generar elles mateixes noves oportunitats de futur. En definitiva, treballant perquè puguin reconstruir la seva història i superar les adversitats.

L’acte d’entrega dels diplomes va comptar també amb la presència de les guanyadores del concurs anterior, la Laura Mora i la Núria Rabassa, que al 2017 li van posar pell a la #FamíliaDrac.

Com ja és tradició, la realització d’aquesta campanya és el resultat d’un treball en xarxa i neix d’una voluntat solidària que no seria possible sense el compromís del Majestic Hotel & Spa Barcelona i la col·laboració del taller floral Bouquet, l’agència de comunicació The Love Comes i la Facultat de Comunicació Blanquerna – URL (Universitat Ramón Llull).

Diseño sin título (18)

Per veure part del material dissenyat de la campanya podeu anar a la pàgina Unarosaperunacausa.org . I el dia 23 d’abril ens podreu trobar a la nostra parada de passeig de Gràcia, 68, amb una rosa solidària envoltada del disseny tan especial i únic de la Sílvia i la Blanca.

T’esperem el dia 23 d’abril a la nostra

parada de roses. Estarem al Majestic

Hotel & Spa (Passeig de Gràcia, 68)

esperant-te amb moltes sorpreses