19/03/2019

Reserva ja la teva rosa solidària de Sant Jordi

Des de la Fundació IReS us oferim una rosa solidària per la nostra campanya de Responsabilitat Social Corporativa per Sant Jordi. La recaptació obtinguda anirà destinada als projectes d’atenció integral a famílies en situació de vulnerabilitat que es duen a terme a la nostra entitat.

Tothom necessita sentir-se escoltat, valorat i estimat allà on sigui. A vegades basta amb una nota d’agraïment sobre la taula, un somriure de bon matí o donant un cop de mà. I d’altres, es pot anar una mica més enllà, per exemple, entregar una rosa per una causa.

A més de la cura especial del Taller Floral Bouquet, la rosa solidària de la Fundació IReS compta amb una capça de disseny totalment exclusiu elaborat per alumnes de la Facultat de Comunicació de la Universitat Blanquerna-URL.

Aquest any, regalant aquesta rosa estareu sembrant noves oportunitats per a moltes famílies que es troben en situació de vulnerabilitat.

Voleu regalar roses solidàries de Sant Jordi als vostres equips?

Contacteu amb silviafont@fundacioires.org / 93 486 47 50

Data límit per a la reserva: 8 d’abril

Fundació IRES

Som una fundació que des de fa 50 anys atén de forma integral a les famílies en situació de vulnerabilitat. Acompanyem aquestes famílies en els seus processos vitals a través del treball d’un equip de professionals especialitzats en l’àmbit social, psicològic i educatiu, i amb la mirada posada en un objectiu comú: veure la vulnerabilitat com una oportunitat de canvi vital.

foto rosa Patri

Exemple de capça de Sant Jordi 2018