29/03/2019

Sant Jordi 2019: Fem créixer la llavor!

S’acosta el 23 d’abril i a IReS ja es respira ambient de Sant Jordi! Aquest any, tenim un repte per a tothom: #FemCréixerLaLlavor

T’hi sumes?

Amb la campanya Una rosa per una causa, l’any passat vam celebrar que #TotsSomLlegenda perquè “no calen dracs ni princeses per lluitar, tan sols somnis i reptes a superar”… Recordeu la història de la Princesa cavallera, el Drac Queen o el Príncep sense armadura? Doncs aquest any serem més radicals i anirem a l’arrel de totes les històries: la llavor.

Cada vida conté una llavor formada per habilitats i capacitats que ens caracteritzen i que ens ajuden a superar les adversitats. Per fer-la créixer en plenitud cal regar-la, cuidar-la i donar-li molt d’amor. Aquesta és la tasca de la Fundació IRES: acompanyem famílies en situació de vulnerabilitat perquè la seva llavor es transformi en una rosa plena de vida.

El proper 23 d’abril, tindrem l’oportunitat de repartir aquestes roses tan especials.

Vols saber-ne més? Estigueu atents i atentes a les nostres xarxes socials perquè aviat començaran a vestir-se de roses plenes de històries que podrem compartir amb tothom.

La parada de roses al Majestic Hotel & Spa de Barcelona

Un any més, estarem al Majestic Hotel & Spa Barcelona, un espai privilegiat al centre de Passeig de Gràcia us esperen moltes sorpreses durant tot el dia:

–  Venda de roses solidàries amb una capça de disseny totalment exclusiu

–  El Drac de la llegenda de Sant Jordi hi serà per saludar les famílies i fer-se fotos amb tots i totes les seves fans

–  I moltes sorpreses i premis per viure amb més il·lusió una diada que sempre fa història

Vols ser voluntari/a?

En aquesta gran festa solidària només hi faltes tu! Aquest any la diada és dimarts 23 d’abril i necessitarem voluntaris en torns de dues hores per repartir roses a la parada o vestir-se de drac. Si tens ganes de participar, escriu-nos un correu amb la teva disponibilitat a voluntariat@fundacioires.org i ens posarem en contacte amb tu.

Data límit: 18 d’abril.

31102464_10215870080374499_7238682033218650112_nIMG_2170IMG_1918

Us animem a tots a participar d’aquesta festa i fer-la més gran! El dia 23 d’abril acosteu-vos amb les vostres famílies i amics fins al Passeig de Gràcia 68-67 cantonada amb c/ València.