12/04/2019

Un disseny per una causa

Copy of Copy of Cultura en família_Flyer_IRES_04042019_OK4 (2)

Dues alumenes de la Facultat de Comunicació de Blanquerna – URL desenvolupen el concepte creatiu de la campanya solidària de Sant Jordi

Paula Estarlich i Judit Ricart han estat les guanyadores de la darrera edició del concurs Una rosa per una causa que la Fundació IReS duu a terme des de fa 6 anys en col·laboració amb la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals de la Universitat Ramon Llull.

Després de set edicions i set formes d’explicar i transmetre la tasca social d’IReS de  forma creativa, cada cop el repte és més gran per a les concursants, però les alumnes de Blanquerna s’han tornat a superar. Aquest any, el protagonisme del concepte de la campanya recau en la rosa, concretament a la seva llavor, un símbol de canvi i de creixement. D’aquí la crida que fem enguany: #FemCréixerLaLlavor!

La Paula i la Judit han aconseguit transcendir i convertir aquesta idea en un disseny exclusiu, a més de crear un missatge que transmet molt bé el que som i el que fem:

La llavor és l’essència de la vida. Per a fer-la créixer en plenitud cal regar-la, cuidar-la, donar-li amor i, sobretot, estar pendent d’ella. La Fundació IReS acompanya famílies en situació de vulnerabilitat perquè la seva llavor es transformi en una rosa plena de vida.”

Aquest és el text que apareix a la capsa que contindran les nostres roses solidàries, envoltat d’un disseny exclusiu. Però aquest missatge no només descriu la causa de la Fundació IReS sinó la de totes les persones. Fem créixer la capacitat i la fortalesa que tothom necessita per crear noves oportunitats de futur. Per això, entre totes i tots, #FemCréixerLaLlavor!

El passat 29 de març, es va donar lloc a l’acte d’entrega dels diplomes i l’anunciament del premi. A més de la directora de la Fundació IReS, Natàlia Valenzuela i l’assessor creatiu de l’entitat, Miquel Guri; els professors Josep Maria Picola, Joaquim Calvo i Josep A. Rom, l’acte va comptar amb la presència de les guanyadores del concurs anterior, la Sílvia Aubert i la Blanca Recasens, que al 2018 van il·lustrar els dissenys amb #TotsSomLlegenda.

La realització d’aquesta campanya és el resultat d’un treball en xarxa i neix d’una voluntat solidària que no seria possible sense el compromís del Majestic Hotel & Spa Barcelona i la col·laboració del taller floral Bouquet, l’agència de comunicació The Love Comes i la Facultat de Comunicació Blanquerna – URL (Universitat Ramón Llull).

On podreu trobar les roses amb aquest disseny tant especial?

Dimarts 23 d’abril de 9h a 20h

Passeig de Gràcia 68, cantonada c.València, davant del Majestic Hotel & Spa Barcelona